FORGOT YOUR DETAILS?

Biztonságosan a szállodában

 

 

Akcióterv COVID-19

A szálláshelyek vezetésének felelős magatartást kell tanúsítania a járvány kézbentartása érdekében. A vezetés feladata, hogy a szakmai és egészségügyi szervezetekkel, hatóságokkal együttműködve akciótervet készítsenek a járvány megelőzését szolgáló üzemelésre, takarításra, fertőtlenítésre, a szálláshelyen esetleg előforduló fertőzésekkel kapcsolatos teendőkre. Az akciótervet az illetékes hatóság által kiadott új útmutatások, procedúrák, jogi szabályozás alapján készítettük.

Folyamatosan követjük és alkalmazzuk a szabályozásokat, a jogszabályokat, valamint rendszeresen egyeztetünk szakmai és hivatalos szervekkel, többek között a Nemzeti Népegészségügyi Központtal.

Az alábbi intézkedéseket azért is vezettük be, mert felelősek vagyunk egymásért, a munkatársainkért és a vendégeinkért.

Általános intézkedések:

  • Minden munkatársunkat elláttuk a megfelelő védőfelszereléssel. Kollégáink tréninget kaptak, amelyen elsajátították a biztonsági előírásokat.
  • Minden munkatársunk hivatalos oktatásban részesült a Nemzeti Népegészségügyi Központ Eljárásrend a 2020. évben azonosított új koronavírussal kapcsolatban, a Magyar Turisztikai Ügynökség Covid-19 kézikönyv szálláshelyek és vendéglátóipari egységek részére dokumentumokból.
  • Folyamatosan nyomon követjük munkatársaink egészségi állapotát.
  • Fokozottan ügyelünk a létesítmény tisztaságára.
  • Elegendő számban és mennyiségben áll rendelkezésre vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szer, valamint szintén virucid hatású felületfertőtlenítő szer és takarítószer.
  • A virucid hatású fertőtlenítőszereket minden esetben a gyártó által magyar nyelven feltüntetett használati utasítás szerint, megfelelő koncentrációban és megfelelő behatási idővel használjuk.
  • Legionella megelőzése (forrás: NNK). A biztonságos újranyitáshoz a teljes vízhálózat fertőtlenítése megtörtént, az NNK előírásai szerint
  • Megfelelő fizikai távolság betartása rendkívül fontos a vírus továbbterjedésének megakadályozásában.
  • Liftek befogadóképességének korlátozása: egy liftet egyszerre csak egy háztartásban lakó vendégek használhatják.
  • Gyanús esetek (beteg vendégek) felismerése és kezelése: a Nemzeti Népegészségügyi Központ általi „Eljárásrend a 2020. évben azonosított új koronavírussal kapcsolatban” követése.
  • Légkondicionáló berendezéseket szakemberek bevonásával tisztítottuk, fertőtlenítettük

FRONT OFFICE intézkedések:

  • Kérésre nyomtatott formában is a Vendégek rendelkezésére bocsájtjuk az akcióterv tájékoztatót.
  • Virucid kézfertőtlenítési lehetőséget biztosítunk a vendégterekben is. Elérhető virucid fertőtlenítőszerek vannak kihelyezve: a recepciós pulton, a liftek előtt minden emeleten, az étterem bejáratnál, a svédasztal előtt, közösségi mosdókban
  • Rendszeresen szellőztetünk. Maszk kötelezően viselendő a személyzetnek.
  • A bejelentőlapokat a recepciós kolléga kérésre segít kitölteni kontaktmentes bejelentkezés elérése miatt.
  • A tollakat folyamatosan fertőtlenítjük.
  • Biztosítjuk az előre fizetési lehetőséget és törekszünk a készpénzmentes szolgáltatásokra. A kártyás és érintésnélküli fizetést támogatjuk. A kártyaleolvasókat rendszeresen fertőtlenítjük.
  • A recepciós pult, a felületek, a bejárat, a lobby virucid fertőtlenítése óránként történik.
  • A közösségi ajtókilincsek és a liftek hívógombjait, a lépcsőkorlátokat virucid fertőtlenítése óránként történik.
  • A közösségi mosdókat kiemelt gyakorisággal és odafigyeléssel takarítjuk.
  • A vendég által használt tollakat, recepción lévő asztalokat, székeket minden használat után letöröljük fertőtlenítő kendővel.
  • A vendég távozása után a tv távirányítót, klíma távirányítót és a szobakártyát fertőtlenítő kendővel áttöröljük.
  • Minden visszahozott kerékpár után a kerékpár kormányt, ülést, csomagtartót letöröljük fertőtlenítő kendővel.
  • A pulton kívül 1,5 méterenként jól látható jelzést tettünk annak érdekében, hogy tartható legyen a várakozó vendégek között a távolság.
  • Vendégeink tájékoztatására a recepción és a közösségi terekben tájékoztatókat helyeztünk ki.

ÉTTERMI intézkedések:

  • Az éttermünkben dolgozó munkatársak személyi higiéniájára (rendszeres kézmosás, köhögési etikett stb.) különösen nagy figyelmet fordítunk.
  • A vendégeink figyelmét felhívjuk arra, hogy az étterembe való belépés előtt és után – úgy reggelinél, mint vacsoránál – használják a bejáratnál elhelyezett vírusölő hatású kézfertőtlenítőt.
  • A teljes vendéglátó egység naponta legalább kétszer (nyitás előtt és 16 és 18 óra között) fertőtlenítésre kerül.
  • A fizettetést végző kollégák fokozottan ügyelnek a kezük fertőtlenítésére fizetés előtt és után. A pénzkezelést és az élelmiszer kezelést külön személy végzi.
  • Kiemelten fontos a zöldségek, gyümölcsök alapos folyóvizes lemosása. A nyers, kellően nem tisztítható alapanyagot tartalmazó ételek feltálalását kerüljük.
  • Az ételek adagolása a rendszeres kézmosást, kézfertőtlenítést is megköveteljük a szakácsoktól.
  • A konyhai személyzet nem érintkezik a vendégekkel, vagy ha igen maszkkal teszi.
  • A felszolgálásban részt vevők minimalizálják a kontaktust a vendégekkel. Maszk használata a részükre kötelező.
  • A kiszolgáló személyzet számára vírusölő hatású, alkoholos fertőtlenítőt, biztosítunk.
  • Kávégépek, italautomaták, adagolók, kancsók rendszeres tisztítása és fertőtlenítése (legalább minden szerviz után virucid fertőtlenítőszerrel történik).
  • A konyhában a HACCP előírásokra továbbra is fokozott figyelmet fordítunk.
  • A szedőeszközök, chafingfogók fertőtlenítése 30 percenként történik (a büféasztal közelében lehetőséget biztosítunk a kézfertőtlenítésre)
  • A kenyerek előre felszeleteltek.
  • Egyirányú büfé sor, nincs körbejárás ( hideg- saláta, meleg, desszert)
  • Sorban várakozás egymástól 1,5 méter, kérjük vendégeinket ennek betartását a torlódás elkerülés végett

SZOBÁK TAKARÍTÁSA

  • A napi szobatakarítást a megszokottnál is nagyobb alapossággal, fertőtlenítéssel végezzük, így több időt vehet igénybe, mint az eddig megszokott.
  • Professzionális, vírusölő takarítószerekkel dolgozunk.
  • A takarítási protokollt mind a közösségi területeken, mind a szobákban a Nemzeti Népegészségügyi Központ illetékes munkatársaival egyeztettük.
  • A korábbi kiemelt figyelemmel végzett takarítást most még körültekintőbben végezzük.
  • A szobák napi takarítását – ellenkező kérés hiányában – akkor végezzük, amikor a vendégeink nem ott tartózkodnak. Amennyiben erre nem tart igényt, kérjük, jelezze a recepción, vagy helyezze ki az ajtóra a „Ne zavarj” táblát.
  • A szobában gyakran érintett felületek virucid fertőtlenítése naponta: ajtónyitó fogantyú/ kilincs, telefon, lámpakapcsoló, szekrény- és fióknyitó fogantyúk, televízió-távirányító és billentyűzet, asztal, éjjeliszekrény, mosdókagyló és csaptelep, zuhanycsap, szappanadagoló, WC-öblítő fogantyúja.
  • Minden szobába lépés előtt alkoholos kézfertőtlenítés szükséges a dolgozók részéről.
  • Szoba szellőztetése takarítás közben.

FÜRDŐEGYSÉG

  • A kültéri hideg vizes, nyári medencénk egyidejű befogadóképességét korlátoztuk, az NNK irányadó útmutatása alapján maximum 8 fő tartózkodhat a medencében.
  • A vízforgatós medencék vizének kezelésére vonatkozó előírások szigorúan betartjuk és ellenőrízzük (pl. klórszintet 2 óránként), az NNK irányadó útmutatása alapján.
  • A medencébe lépés előtt és után az előírt elő- és utózuhanyozást kérjük betartani.
  • A medence körüli pihenőtérben a napozó ágyak számát csökkentettük a zsúfoltság elkerülése érdekében, legfeljebb 2 darabonként minimum 1,5 m távolságra

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a fenti intézkedéseket a változó hatósági előírások és ajánlások függvényében módosíthatjuk.

Kérje legkedvezőbb ajánlatunkat!

Kérje ajánlatunkat, a legkedvezőbb, személyre szabott csomagjához!

ÉRDEKLŐDJÖN, KÉRJE SZEMÉLYRE SZABOTT AJÁNLATUNKAT:
+36 66 463 711, info@parkhotelgyula.hu, Ajánlatkérés
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK, NYEREMÉNYJÁTÉK:
www.facebook.com/Park.Hotel.Gyula

FEL